Print Læs højt
Søg Menu
Luk

Du finder os på Twitter, hvor vi viser dig vej til information om SU og Ungdomskort

SU er på Twitter, for at give dig hurtig hjælp til selvbetjening og hurtig henvisning til, hvor du kan få vejledning.

SU er på Twitter for at:

  • tweete om aktuelle forhold, tekniske problemer og nyheder
  • klæde dig på til selvbetjening
  • svare på dine generelle spørgsmål
  • lytte til, hvordan du opfatter SU-systemet

Vi er på Twitter mandag-torsdag klokken 9:00-15:45 og fredag klokken 10:00-15:45.

Vi kan ikke sagsbehandle eller træffe afgørelser. Så snart du har spørgsmål om din konkrete SU-sag, er det en opgave for SU-medarbejderen på dit uddannelsessted.

Alle kan være med

Du kan følge os på Twitterprofilen @minSU_dk – også selvom du ikke har oprettet en profil. Har du en profil, kan du stille spørgsmål og gå i dialog med os. Vi bestræber os på at besvare spørgsmål samme dag.
 
Vi deltager kun i konstruktive dialoger.