Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
Styrelsen besvarer ikke spørgsmål om dine konkrete SU-forhold
Digital Post via borger.dk
Vil du henvende dig om en sag, der skal behandles i styrelsen (handicaptillæg, tilbagebetalingskrav eller ligestilling af udenlandske statsborgere), skal du tage kontakt til styrelsen via Digital Post på borger.dk. Log ind med NemID/mitID og gør følgende:
- Log på Borger.dk ved at trykke på Digital Post i højre hjørne
- Vælg Ny besked øverst i venstre hjørne
- Vælg myndighed (statslige myndigheder)
- Vælg Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
- Vælg den kategori, der passer til din forespørgsel
- Når du har skrevet din mail, klik ”Send"
Du kan uploade op til 50 MB pr. mail.
In English
Step-by-step guide in English.
Åbningstid på telefonerne
- Mandag: 10:00 - 14:30
- Tirsdag: 10:00 - 14:30
- Onsdag: LUKKET
- Torsdag: 10:00 - 14:30
- Fredag: 10:00 - 14:30
Styrelsen kan kontaktes på telefon 72 31 79 00.
Når du ringer til styrelsen, behandler vi oplysninger om dig, læs mere her.
Generelle spørgsmål
Har du generelle spørgsmål, eller er du ikke indskrevet på en uddannelse, kan du skrive til su@ufm.dk.
Henvendelser om handicaptillæg
Hvis du henvender dig om dit handicaptillæg, beder vi dig frem til udgangen af maj 2023 alene kontakte os skriftligt via Digital Post fra borger.dk (se hvordan ovenfor), da vi arbejder på at nedbringe vores sagsbehandlingstid. Vi bestræber os på at svare så hurtigt som muligt og senest inden for en måned.
Hvis du har generelle spørgsmål om handicaptillæg, kan du fortsat henvende dig telefonisk til os for at få vejledning.
Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
Haraldsgade 53
2100 København Ø
CVR: 34 04 20 12
Bemærk: Du har ikke mulighed for at få sagsbehandling, hvis du møder personligt op i styrelsen.